Nákupný košík

Váš košík je prázdny

INFOLINKA

ORANGE: 0907 403 055

T-MOBILE: 0904 131 110

Obchodné podmienky

Dodacie podmienky
Dodávky predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú podľa dostupnosti realizovane v čo najkratšom termíne, zvyčajne do 7 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky, vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia, po dohovore s kupujúcim.
Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Súčasťou dodávky nie je inštalácia predmetu plnenia. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Rozvoz tovaru zaisťujeme po celej Slovenskej republike.


Náklady na dopravu tovaru:
- Dobierka, Slovenská pošta: ceny podľa aktuálneho cenníka Slovenskej pošty 3,-- Eur + balné 3,32 Eur
- EXPRES - zásielková služba (cena dohodou) - UPS , DPD cca 10 Eur / pokiaľ je tovar na sklade tak garantujeme pri objednávke do 12.00 hod. dodanie tovaru do 24 hod. /
- Osobný odber (predajňa Čadca) - 0,-Eur

 

ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY TOVARU A ZÁRUKA

Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok.
Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po jeho odhalení, tj. ihneď po prvom použití výrobku. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať záručné podmienky vrátane návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.
Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom,  je stanovená Občianskym zákonníkom .Na tovar predaný odo dňa 1.4.2004 platí zákonná záručná doba 24 mesiacov. Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, napr. elektronickou poštou, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď , najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní, po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výrobku za nový výrobok..

Predaj tovaru prostredníctvom internetu sa riadi zákonom č.22/2004 Z.z. . Podľa tohto zákona k uzatvoreniu zmluvy dochádza momentom, keď spotrebiteľ obdrží od predávajúceho potvrdenie objednávky tovaru po jeho výbere z internetovej ponuky, teda na diaľku. Podľa § 9 ods.1 zákona o podomovom predaji a zásielkovom predaji zmluva uzatvorená na diaľku je zmluva, ktorú uzaviera predávajúci a spotrebiteľ na zásielkový predaj tovaru výlučne prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie. V zmysle §12 ods.1 zákona o podomovom predaji a zásielkovom predaji, spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti. Na základe uvedeného, ak pri internetovom predaji predávajúci ponúka spotrebiteľovi spolu s inými možnosťami doručenia aj možnosť osobného odberu objednaného tovaru a spotrebiteľ túto možnosť využije, nestráca právo na odstupenie od zmluvy v zákonnej lehote 7 pracovných dní v žiadnom prípade, t.j.ani vtedy , ak už platba za objednaný tovar prebehla, napr.platbou prostredníctvom kreditnej karty, prip.internet bankingom a pod. a ni vtedy, ak platba prebehne pri preberaní tovaru.

 V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve , a to podľa požiadaviek kupujúceho buď výmenou tovaru, alebo jeho opravou. Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v pribehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe tovaru alebo ak sa nedokáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:
- bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
- primeraným znížením kúpnej ceny
- náhradným dodaním tovaru
- odstúpením od zmluvy

Najprv môže spotrebiteľ požadovať od predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné. O tom, či je vada úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto vady. V tomto prípade bude tovar vymenený za rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená suma späť.
Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec zakúpená. Avšak ak je v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený k oprave, ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšie, uplatní kupujúci právo na opravu u podnikateľa určeného k prevedeniu záručnej opravy. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu predávajúci.

 

Súkromie:

V zmysle zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov. Prevádzkovateľ internetového obchodu  sa zaväzuje, že zverené osobné dáta nebude bez súhlasu vlastníka týchto dát akokoľvek poskytovať tretej osobe a nepoužije zverené osobné dáta na komerčnú ponuku nesúvisiacou s propagáciou internetového obchodu .Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie zákazníka i bez udania dôvodov kedykoľvek jeho osobné dáta vymaže zo svojej databázy.

 


Ako nakupovať   
 
Tovar je roztriedený do kategórii umiestnených v hornej ľavej časti. Po kliknutí na zvolenú kategóriu sa daná kategória rozbalí a zobrazí v hlavnom okne.
Informácie o jednotlivých položkách sú poskytnuté v dvoch úrovniach - náhľad a detail.
 
Tovar je možné objednať kliknutím na tlačidlo Kúp to alebo Do košíka , čím dôjde k vloženiu zvolenej položky do nákupného košíka. Rovnakým spôsobom vyberáte a ukladáte do košíka ďalšie položky. Košík si pamätá všetky vložené položky po dobu prezerania nášho obchodu. Doporučujeme sa pred nákupom prihlásiť, v prípade reštartovania počítača zostane tovar v košíku.
 
Množstvo položiek v košíku možno upraviť podľa požiadavky. Pre zapísanie zmien je treba kliknúť na tlačidlo Prepočítať.
Ak máte košík naplnený všetkým, čo ste chceli objednať, prejdite tlačidlom Pokladňa na obrazovku, kde bude treba vyplniť kontaktné údaje. Po vyplnení všetkých požadovaných údajov môžete prejsť na ďalšiu stránku, kde máte možnosť si svoju objednávku skontrolovať. V prípade, že je všetko v poriadku a kliknutím na tlačidlo Pokračuj a ďalej Potvrdiť bude záväzná objednávka odoslaná na naše obchodné oddelenie a zároveň na Vašu emailovú adresu.